Johnny’s Bistro

Kaliforniai hangulatú, 4 étteremből álló franchise hálózat céges weboldala.

Projekt részletei

Az ügyfél

A Johnny’s egy kaliforniai stílusú, autentikus amerikai és mexikói étteremlánc. Minden egységük a jellegzetesen laza és fiatalos szörfös megjelenést tükrözi vissza – már csak a weboldalukat kellett ehhez hozzáigazítani.

A cél

A feladat egy hangulatban teljesen a vállalkozás arculatához passzoló, többnyelvű weboldal felépítése volt. Figyelnünk kellett rá, hogy a navigáció mobilról is könnyű és egyértelmű legyen és hogy az éttermek közötti eltérések (nyitvatartási idő, szállítással kapcsolatos információk, stb.) is megfelelően legyenek feltüntetve.

Az eredmény

Talán az eddigi legbonyolultabb dizájnt alkottuk meg az OnlineBiznisz.hu életében (köszönet érte Pixelbeast Istinek). Napokat gondolkodtam az étlap megjelenítésén – több száz tételt kellett könnyen navigálhatóan feltüntetni. Egymás alá felsorolni (még szakaszosan is) mobilon öngyilkosság lett volna. Így jutottunk el végül a lapfüles megoldáshoz, aminek a kialakítása rengeteg idő volt, mégis ez tűnt az egyetlen felhasználóbarát megoldásnak. Őszintén szólva sokszor átköztam ezt a projektet munka közben, de végül igazi büszkeséggé vált.

Képek az oldalról