Kiddiez

Webshop termékoldalának UI/UX optimalizálása.

Projekt részletei

Az ügyfél

A Kiddiez nem csak egy “bababolt”. Megszületésével Edina (a tulajdonos) egy álma vált valóra. Olyan márkát szeretett volna létrehozni, ami méltán képviseli Magyarországon azt az eszmeiséget, ahol a minőség, a design, az egyediség igazi érték!

A cél

2020 elején a COVID-19 egyértelművé tette, hogy a Kiddiez webshopnak fejlődnie kell. Az épp költözés alatt álló üzlet a járványhelyzet miatt átmenetileg nem nyitott ki, így nagyobb hangsúlyt kapott az online értékesítés. A feladatom a termékoldal optimalizálása UI/UX szempontból úgy, hogy megmaradjon az arculat és ne kelljen az egész oldalt újraépíteni.

Az eredmény

Korábban több webshop esetén készítettem hőtérképes méréseket, az akkor szerzett információ most különösen jól jött. Elementorral készítettem el az új termékoldalt úgy, hogy a webshop többi része érintetlen maradt. Az asztali megjelenés mellett a mobil nézetet is optimalizáltuk, pl. a képernyő alján rögzített “KOSÁRBA RAKOM” gombbal, ami a többi kisebb “trükkel” mérhető eredményeket hozott.

Képek az oldalról