Ismerj meg minket

Az OnlineBiznisz.hu sztori

Hello, Rudi vagyok.

Az OnlineBiznisz.hu sztori

papp rudolf onlinebiznisz.hu

Az egész azzal kezdődött, hogy 2015-ben kirúgtak.

Egy ingatlanos franchise-hálózat győri irodáját vezettem és éppen 1 évvel voltunk a tulajdonos-váltás után. Akkor azt gondoltam, hogy személyes okok miatt küldtek el, ma már tudom, hogy nem voltam elég jó vezető. Több, mint 1 évig emésztettem magam ezen és nyalogattam a… sebeimet.

2016. december
Elkészítettem az első weboldalam. Szerencsére nem maradt nyoma az interneten.

2017. augusztus
Túl vagyok az első 5 weboldalon: két blog ismerősöknek, 2 weboldal alapítványoknak és az első fizetős projekt, egy vállalkozó barátomnak.

Megtanulom mi az a white space és padding, megértem, hogy miért ne használjak 2 betűtípusnál többet egy oldalon, de még mindig hadilábon állok a színekkel.

2017. szeptember
Elnyerem az első komolyabb projektet – 2 nyelvű weboldal, értékesítési tölcsér és mindenféle marketingcucc integrálása. A fejlesztés alatt együtt kell dolgoznom egy online marketinges csapattal, akiktől rengeteg új infó jön.

Megértem, hogy egy weboldal kevés a sikerhez. A mögötte lévő stratégia az, ami majd megtömi a vállalkozás bankszámláját.

2017. szeptember 21.
Elhatározom, hogy felépítem az OnlineBiznisz.hu-t. Megtanulok mindent, ami ahhoz kell, hogy BÁRMILYEN vállalkozásból online biznisz legyen. Kidolgozom a marketingtervet, értékesítési stratégiát, alvállalkozói hálózatot kutatok és napi 3-4 órákat alszom.

Élvezem a folyamat minden percét.

2018. augusztus
1 év alatt több, mint 50 projekten vagyok túl. A munkám 90%-át a sales folyamatok, marketing és projekt-menedzsment teszi ki. 15 alvállalkozóval dolgozom együtt, de már nem élvezem.

Beismerem magamnak, hogy ez sok és ehhez kevés vagyok. Átgondolom, hogy mit szeretnék – több időt a családommal, a gyerekeimmel. Élvezni a munkát, lelkesedni minden projektért, mint az elején.

2018. szeptember
Döntést hozok. Nem vagyok hajlandó többet akárkinek és akárkivel dolgozni. Csak olyan projekteket vállalok el, ahol a megbízó megérti: marketing és sales kell, komplex rendszerben gondolkozzunk, csak ez hoz eredményt.

Összeszedem a legjobb szakembereket, akiket ismerek és szabadok. Újratervezem a folyamatokat és elindítom az OnlineBiznisz.hu-t – újra.

Küldetés

Olyan online eszközt építeni a vállalkozásodnak, ami már rövidtávon a legjobban megtérülő befektetéseddé válik.

Alapelv

Transzparencia, transzparencia, transzparencia. Nincs mellébeszélés, az OnlineBiznisz minden szegletében egy bullshit-mentes övezet.

Értékrend

Mindig többet és mindig jobbat adni.

Többet, mint amire számítasz. Jobbat, mint amit elvárnál.

“Nem számít, hogy mit csinálsz - a dolgod az, hogy elmeséld a történetedet.”

Gary Vaynerchuck

Lippner Tamás

Az első ügyfél

2017. nyarán keresett meg a Sell & Speak alapítója, Lippner Tamás és állíthatom, egyikünk sem gondolta, hogy egy éveken át (most is) tartó üzleti kapcsolat és barátság veszi ezzel kezdetét.

Tamással abszolút win-win kapcsolat alakult ki. Ahogy a videóban is elmondja, ő egy üzlettársra talált bennünk, mi pedig rengeteget tanultunk tőle értékesítési területen és ennek köszönhetően tudtuk a céget a prémium szegmensbe pozícionálni.

Szövetségesek

Közel 100 projekt eddig és több, mint 50 ügyfél – vagyis szövetséges. A referenciáink között találsz trénert, orvost, kereskedőt, családapát és családanyát, fiatalt és érettebbet.

Fontos dolgok, amikről érdemes tudnod

Kérdések és válaszok

Az elmúlt évben elvégzett projektjeink 125.000 és 1.400.000 Ft között mozogtak. Az előbbi egy könyv értékesítési oldala, ahol a dizájnt és a szöveget már készen kaptuk, utóbbi egy komplex online tréning oldal, zárt tagsággal és mindenféle marketingfinomsággal.

Igen, két okból kifolyólag. Az első, hogy így tudunk a legköltséghatékonyabbak lenni – sokkal olcsóbb WordPress oldalt építeni, mint egyedi fejlesztést. A másik, hogy így biztonságosabb az ügyfeleinknek is – ha eltűnnénk a süllyesztőben (nem fogunk), akkor 1-2 nap alatt találhatnak valakit, aki tovább kezeli az oldalukat.

Alapvetően nem. Az oldal tartalmi elemeit (menük, aloldalak, új blogposztok, képek és szövegek cseréje) te magad is el tudod majd végezni. Amikor átadjuk az új oldalad, akkor kapsz tőlünk egy videós gyorstalpalót és utána 180 napig kérdezhetsz még tőlünk díjmentesen, ha megakadnál.

Szakemberre akkor lesz csak szükséged, ha új funkciókat szeretnél integrálni (pl. fizetési modul, időpontfoglaló, stb.).

Éves szinten jellemzően 15-20 ezer forint, tehát havi 2-3 kávé ára. Amit évente fizetned kell az a tárhely és a domain díja, esetleg a felhasznált jogdíjas szoftverek licencdíja.

Tárhellyel és domainnel kapcsolatban keresd a tarhely.comot, mi is velük dolgozunk.

Minden ajánlásunk elérhető a nyilvános Facebook oldalunkon, ott tudod ellenőrizni azt is, hogy valós profilokról írták.

Nem. Volt olyan eset, ahol mi adtuk vissza az előleget és mondtuk fel a szerződést a megállapodás után, és volt olyan is, ahol hibáztunk és emiatt elégedetlen volt az ügyfél. Megszámoltam és 96%-ban elégedettek voltak velünk az ügyfeleink – ami akár a booking.com-on is jó arány lehetne 🙂

A komplexitástól függően jellemzően 2-10 hét alatt szinte bármit meg tudunk csinálni, de ez nem jelenti azt, hogy a stopper mostantól indul.

Egyrészt szükséges, hogy minden tartalom, hozzáférés, stb. a rendelkezésünkre álljon. Másrészt a kezdés időpontja is dinamikusan változik, hiszen az éppen futó projektjeinket előbb be kell fejeznünk.

Kérj ajánlatot és válaszban nem csak egy összeget, hanem egy komplett kivitelezési tervet is kapsz, pontos határidőkkel.

Kérlek, hogy írd meg nekünk üzenetben ide kattintva, és mi legfeljebb 1 munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot.