„A folyamatosan érkező átutalások megnyugtató csippanásai”

Legyél a saját piacod Netflixe

Az időd véges, az általad létrehozott érték viszont skálázható.

Vállalkozóként nincs megnyugtatóbb, mint amikor kiszámíthatóan csörög a kassza egyszer (kurzusok)… vagy folyamatosan (előfizetői rendszer).
Mit tudnak a tagsági rendszerek?
Kampánykényszer helyett csináld azt, amit a legjobban szeretsz
A szolgáltatók örök dilemmája:
hogyan növekedj?
Ha többet dolgozol, az életedből veszel el (és egyszer a 24 órás nap is megtelik). Ha kevesebbet, nem növekedsz.

A gordiuszi csomót a tagsági rendszer vágja át: egy időben nem egyetlen embernek szolgáltatsz, hanem több száznak… vagy akár több ezernek.

Ha 100 tagod fizet havonta 10 000 forintot, máris 1 000 000 Ft / hónapos bevételed van. Azért így már könnyebben alszol, nem vagy folyamatos kampánykényszerben és fókuszálhatsz a munkádban arra, amit a leginkább szeretsz.
Nézz rá erre a grafikonra és képzeld el, hogy ez a te cégedé.
Miért buknak meg a legjobb szakemberek?
Ha ez ilyen könnyű volna, mindenki Monacóban repesztene a sportkocsijával.

A szaktudásod elengedhetetlen feltétel – de még nem elég.

Akkor tudod sikeresen eladni az oktatóanyagaidat (akár kurzusként, akár havidíjas tagsági rendszerben), ha:
Van rá piaci igény. Tudod, hogy milyen problémákat oldasz meg – és a piaci igény nemcsak szerinted létezik, hanem lekutattad, felmérted és tesztelted.
Kiváló a tartalom. Közérthető és jól megírt a szöveg, jól hallható és minőségi a videó – akár még szórakoztató is.
Egyszerű használni. Könnyű megvenni, előfizetni és feldolgozni.
És ha mindezt kipipáltad, akkor az utolsó feltétel: tegyél egy olyan ajánlatot, ami (szinte) ellenállhatatlan és megéri előfizetni és ott maradni.
A közös munkát ezért nem a tagsági rendszered felépítésével kezdjük, hanem átbeszéljük a stratégiád. Ha kell, akkor segítünk addig csiszolni, hogy a lehető legjobb esélyekkel indulj meghódítani a világot.
Kurzusoldalra vagy tagsági oldalra van szükséged?
Ez a már meglévő anyagaid és a jövőbeni terveid metszéspontjától függ.
Ha inkább egyszeri tréningekben gondolkodsz, akkor kurzusoldalra. Az ügyfeled megveszi az adott tréninget (legyen az videós, szöveges vagy hangalapú) és feldolgozza. Kampányigényesebb műfaj, de nem kell hosszú távon foglalkoznod vele (például közönséget fenntartanod).
Ha folyamatos képzést adnál, akkor tagsági rendszerre. Az ügyfeled hónapokon át dolgozza fel az epizódszerűen érkező anyagokat, a tudástáradat a meghatározott menetrended szerint bővíted. Visszatérő és félig passzív bevételt kapsz, viszont többet kell vele foglalkoznod (új anyagok, közösségépítés).

Így fogunk együtt dolgozni

1. Megértjük a stratégiád
Konzultációval kezdünk, ahol elmondod az igényeid, terveid, vágyaid és meglévő anyagaid. Ha kell, akkor a stratégiádon csiszolunk és tanácsot adunk.
Ezután kapni fogsz egy részletes ajánlatot, ahol az utolsó fillérig látni fogod a költségeid – tehát nem lesznek olyan meglepetések, hogy a használathoz még kell egy plusz szoftver vagy valami beállítás. Tőlünk mindig használatra kész oldalt kapsz.
2. Megcsináljuk a tanulói oldalt
Saját fejlesztésű és bérelt platform esetén is alapvető, hogy a tagjaid szép, áttekinthető, könnyen használható tanulói oldalon élvezhessék az anyagaidat… és a társaságod.
(Segítünk dönteni, hogy saját vagy bérelt rendszert használj-e.)
3. Automatizáljuk a fizetést
Nem szeretnél havonta manuálisan számlázni több száz ügyfélnek, ezért a fizetést és a visszaigazolást automatizáljuk. Úgy lesz NAV-biztos, hogy közben felhasználóbarát marad.
4. Felhasználóbarát, hatékony, egyedi dizájnt rajzolunk és építünk
Vegyél könnyes búcsút a sablonoktól és készítsd fel magad a vizuális orgazmusokra.
UI/UX dizájnereinkkel olyan egyedi dizájnt készítünk neked, amely:
könnyen használható
szép (duh)
az üzleti céljaidat támogatja (pont úgy emeli ki a szöveget, hogy az még erősebb legyen és segíti az értékesítést)
5. Kampányra és használatra készen kapod meg
Mielőtt megfogalmaznád a „most jutott eszembe” kérdéseidet a tárhelyről, képekről, analitikáról, addigra mi már megvettük, intéztük és bekötöttük.
Így adunk át minden honlapot:
alapvető SEO-beállításokat megcsináljuk (mert te is vágysz azokra a szaftos keresőpozíciókra)
Google Analytics, Facebook Pixel, Capturly (hőtérkép) bekötve
GDPR-kompatibilis minden folyamat
minden plugin és szoftver a legfrissebb
e-mail-marketing duruzsol
Ehhez vedd hozzá mindazt a plusz szoftvert, szolgáltatást és extrát, amit még kérsz.
Az oldalt folytathatóan kapod meg: tudni fogod, hogyan és mit frissíts és egy másik fejlesztőnek bármikor átadhatod.

Írd be magad a naptáramba

Egy ~15 perces lényegre törő konzultációval indítjuk közös, boldog szakmai életünket. Ez ingyenes és kötelezettségmentes, arra használom, hogy:

az igényeidet lefordítsuk szolgáltatásokra

még meg sem fogalmazott igényeidet közösen megfogalmazzuk

átbeszéljük az ajánlatadáshoz szükséges részleteket

Kiderül az is, hogy szimpatikusak vagyunk-e egymásnak – de hát miért ne lennénk.
Minél hamarabb időpontot foglalsz, annál előrébb leszel a várólistámban.
cross