Ez lesz az egyik kedvenc hírleveled

Az anyagokat beviheted a csapatodhoz lelkes felkiáltással, hogy „ezt csináljuk meg”. Az eredmény: több bevétel, több profit, több szabadidő.

"*" a kötelező mezőket jelöli

Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
„Mit kapok a feliratkozás után?”
Konverzió-növelő tippeket, minden második péntek reggel.
Bullshit-mentes, tabukat ledöntő szakmai tartalmakat.
Olyan gondolkodásmódot, amit piaci előnnyé alakíthatsz.

Belepillantanál a levelekbe mielőtt feliratkozol?

„Videót vagy szöveget rakjak az oldalamra?”

Mozogjuk ki gyorsan a szokásos bullshitválaszt: „attól függ, le kell tesztelni!”
Értjük, értjük, de mitől függ pontosan?

No meg hogyan teszteljük le, amikor idehaza a teljes piacod mondjuk 1500 felsővezetőből áll, így soha nem fogsz összeszedni egy reprezentatív mintát a teszthez? (Anélkül meg nem tesztelsz, hanem bohóckodsz.)
Tovább olvasom

Mondom, mi a te problémád!

Szeretnél egy termékbevezetést, egy jól értékesítő honlapot vagy épp egy online marketingfolyamatot.
Megkérdezed egy-két marketingcsoportban, hogy tudnak-e valakit ajánlani.

Ekkor az inboxodat megszállja az „írtam privit” gang, a kommentekben „magamat ajánlom!” szolgáltatók kínálkoznak.
Tovább olvasom
cross