Az anyagokat beviheted a csapatodhoz lelkes felkiáltással, hogy „ezt csináljuk meg”. Az eredmény: több bevétel, több profit, több szabadidő.
"*" a kötelező mezőket jelöli
„Mit kapok a feliratkozás után?”
Konverzió-növelő tippeket, minden második péntek reggel.
Bullshit-mentes, tabukat ledöntő szakmai tartalmakat.
Olyan gondolkodásmódot, amit piaci előnnyé alakíthatsz.
Belepillantanál a levelekbe mielőtt feliratkozol?
„Videót vagy szöveget rakjak az oldalamra?”
Mozogjuk ki gyorsan a szokásos bullshitválaszt: „attól függ, le kell tesztelni!”
Értjük, értjük, de mitől függ pontosan?
No meg hogyan teszteljük le, amikor idehaza a teljes piacod mondjuk 1500 felsővezetőből áll, így soha nem fogsz összeszedni egy reprezentatív mintát a teszthez? (Anélkül meg nem tesztelsz, hanem bohóckodsz.)