Duplázd meg az ügyfeleid számát

Legyen olyan weboldalad, ami több látogatót vonz és segít eladni nekik a terméked, szolgáltatásod.

Mi okozza a legtöbb nehézséget a vevőszerzésben?

Kevés az ügyfél, nem stabil a bevétel

Emlékszem, amikor a vállalkozásom indítottam, mennyi álmatlan éjszakám volt. Épp feléltük a megtakarításainkat, minden pénzt és időt a biznisz vitt el. Minden ügyfelet elvállaltam, akár nagyon alacsony áron is, csak legyen bevétel. Minden hónap végén azon stresszeltem, hogy vajon lesz-e elég ügyfél a következő hónapban is.

Keresnem kellett valami megoldást arra, hogy mielőbb anyagi stabilitást teremtsek a cégemnek, ezzel pedig biztonságot a családomnak.

Semmire nincs idő​

Te miért lettél vállalkozó? Én a szabadságért. Mégis, vállalkozóként szabadidőből volt a legkevesebb. Amíg alkalmazottként a munkaidő végén letehettem a lantot, addig vállalkozóként valahogy sosem volt vége. Rengeteg időt vitt el, hogy megválaszoljam az érdeklődők kérdéseit, eloszlassam a kifogásaikat és a végén vevő legyen belőlük.

Ezért kellett a lehető legtöbb momentumot automatizálnom, amik az üzletzáráshoz vezettek.

Egy profi weboldallal több ügyfeled lesz és időt is nyersz

Még mielőtt azt hinnéd, a honlap csak azért kell, hogy “jelen legyél online” hadd nyugtassalak meg: az oldalad lehet az új online értékesítőd. Nem csak, hogy egyszerre sokkal több potenciális jelölttel tudsz így kommunikálni, mint személyesen, de költséghatékony is – nem kell utána járulékokat fizetned.

Profitot nyersz vele

Ha megfelelően építed fel és használod, akkor az ügyfeleid legfőbb forrása lehet. Emelhet vele a szakértői státuszod, így amikor a probléma, amire megoldást adsz, felmerül a célcsoportodnál, egyből téged fognak keresni. Nem “valakit” keresnek majd a piacodról, hanem konkrétan tőled akarnak vásárolni.

Időt nyersz vele

Az oldaladról érkező látogatóknak nem kell újra és újra minden, már ezerszer felmerült kérdést megválaszolnod. Ők ismerni fogják a szolgáltatásod működését, neked már csak ki kell őket szolgálnod. Ráadásul automatizálhatod az ajánlatkérési folyamatot és kiszűrheted a komolytalan érdeklődőket.

Hogyan épül fel a hatékony céges weboldal?

Kezdőlap

Ne a bemutatkozással kezdd! Ez tudom, hogy fájni fog, de senkit nem érdekel, hogy mikor alapítottad a céget és az sem, hogy célod a “minőség, gyorsaság, pontosság” (kinek nem, ugye).

A kezdőlap hajtás feletti részén (ami még görgetés nélkül lát a látogató) legyen ott egy olyan címsor, ami egyértelműen elmondja, hogy mit csinálsz és milyen problémámat tudod megoldani. Legyen egy gomb is, ami továbbvisz (akár a szolgáltatásod értékesítési oldalára) és valami hasznos tartalom: egy blogcikk, egy letölthető anyag, bármi, ami segít nekem.

Lejjebb már röviden bemutathatod a szolgáltatásaid, de legyen lehetőség továbbmenni mindegyik esetén egy részletesebb, lehetőleg sales oldalra. Utána legyenek ott a legfrissebb vagy legnézettebb blogcikkeid és néhány ügyfélvélemény. 

Most véletlenszerűen nyisd meg valamelyik konkurensed kezdőlapját: a fenti szempontok alapján épül fel? Ha nem, már ennyivel is beelőzheted.

kezdőlap - hajtás felett

Szolgáltatások aloldalai

A legjobb, ha minden szolgáltatásodnak külön-külön értékesítési oldala (sales landing) van. Ezeknek az oldalaknak a célja, hogy lebonyolítson helyetted egy tárgyalást:

  • bemutatja a szolgáltatás előnyeit,
  • bemutatja, hogy mit érhet el vele az, aki az ügyfeled lesz,
  • megválaszolja a kérdéseit és kifogásait,
  • ajánlatot tesz a látogatódnak,
  • “konvertál” - azaz a látogatóból potenciális ügyfelet "nevel"

A legjobban akkor jársz, ha minden sales oldal szövegét profi szövegíróra bízod. Ezeket az oldalakat később tudod hirdetni (pontosabban egy olyan másolatukat, amelyen nem szerepel semmi kifelé mutató link, sem menü, sem lábléc).

Blog oldal

Ez az, amit a legtöbben kihagynak, vagy ha van is nekik ilyen, akkor hónapok/évek óta nem frissült. Legalább heti egyszer érdemes közzétenned egy szakmai cikket és ezeket ezen a gyűjtőoldalon, kategóriák szerint rendszerezve megjelenítened.

Fun fact: mi addig nem is hirdettük a saját honlapunkat, ameddig nem volt fent az első 10 cikk és nem voltak betárazva még 4 hétre előre a további bejegyzések.

A jövőbeli ügyfeleid is igénylik, hogy mindig legyen friss tartalom az oldalon és a Google is igényli, amikor azt nézi, hova sorolja a weboldalad a találati listában.

blog oldal

Bemutatkozó oldal

Itt már lehet szó a sztoridról (de csak ha nem unalmas – bocsi), de ami még fontosabb:

  • legyenek összegyűjtve az ügyfélvélemények - lehetőleg a Google vagy a Facebook értékelések kifotózva, ezek adják a legnagyobb hitelességet,
  • legyenek feltüntetve a referenciák,
  • mutasd meg küldetésed, elveid - nyugodtan lehetsz megosztó (de nem bántó!), mert így fogok tudni azonosulni veled (sokszor még úgy is, hogy nem osztom a véleményed).

Kapcsolat oldal

Ez legyen az a felület, ahol üzenni tudok neked, ahol látom az elérhetőségeid vagy ahol ajánlatot tudok kérni. Az is jó megoldás, ha ez nem külön oldal, hanem minden oldal láblécében helyezed el ezeket az infokat.

+1: E-mail lista építése

Még mindig és töretlenül az e-mail marketing a legjobban megtérülő csatorna az online marketingben. Ezért mindenképp kelleni fog egy feliratkozó oldal is. Használhatsz hírlevelet, lead magnetet, bármit – csak gyűjtsd az érdeklődők címeit és lehetőleg hetente kommunikálj is velük.

Minden általunk készített oldalra jellemző

GDPR kompatibilis

Integráljuk a Cookiebot sütikezelőt és minden űrlapon elhelyezzük az "adatvédelmi tájékoztató elfogadása" jelölőnégyzetet.

Integrált analitika

Beépítjük a Google Analytics-et, a Facebook Pixelt és a Capturly hőtérképet. Így teljes képet kapsz majd róla, hogy mi történik a látogatókkal a weboldalon.

100% reszponzív

Alapvetés, hogy többen neteznek mobilon, mint asztali gépen. Ezért az oldalad minden mobil eszközön tökéletesen fog megjelenni.

SEO alapbeállítások

Elvégezzük azokat a technikai beállításokat, amelyek ahhoz kellenek, hogy a Google-ben is megtaláljanak (H1 tagek, Search Console, stb.)

Funkciók, amiket még integrálhatunk

regisztrációs lehetőség
(zárt felület)

időpontfoglaló naptár

ajánlatkérő űrlap

online tanfolyam modul

megrendelő űrlap

bankkártyás fizetés

automata számlázás

chatbot

többnyelvű oldal

És még szinte bármilyen eszköz, ami a sikeres online marketinghez szükséges.

“Oké, de mennyibe kerül?”

A 100%-os átláthatóságban hiszünk, ezért nálunk nem csak ajánlatkérés után láthatod az árakat. Az alábbi csomagok alapján nagyjából be tudod lőni, hogy mekkora befektetéssel kell majd számolnod. Igen, befektetéssel. Mégpedig olyannal, ami rövid időn belül, többszörösen megtérül majd.

Economy

175.000 Ft
  • egyedi dizájn
  • premium stock fotók
  • Kezdőlap + 5 aloldal
  • blog
  • e-mail marketing szoftver integrálása
  • 1 db választott funkció integrálása

Business

275.000 Ft
  • egyedi dizájn
  • premium stock fotók
  • kezdőlap + 15 aloldal
  • blog
  • e-mail marketing szoftver integrálása
  • 3 db választott funkció integrálása

Egyedi ajánlat

egyedi ár
  • Ennél is többre van szükséged? Már kész vagy a tervezéssel, ezért kivitelezőt keresel?
  • Kérj egyedi ajánlatot 3 perc alatt!

Bónuszok

tárhely

1 éves prémium tárhelyszolgáltatás - 10.000 Ft értékben

Premium Care

1 hónap Premium Care - 30.000 Ft értékben (részletek ide kattintva)

Online konzultáció

1 órás online konzultáció, ahol segítek megtervezni a weboldalad mögött zajló értékesítési folyamatokat - 50.000 Ft értékben

Ha te is úgy érzed, hogy nem elég csak egy bemutatkozó oldal, hanem egy olyan weboldalra van szükséged, amivel több ügyfeled és több időd lehet, akkor válassz csomagot vagy kérj egyedi ajánlatot. A gombra kattintás után ki kell töltened pár adatot és én 1 munkanapon belül felveszem veled a kapcsolatot, hogy egyeztessük a részleteket.

Honnan tudom biztosan, hogy működik?

Ha én lennék a helyedben, három dolgot néznék meg: ki mondja a fentieket, mit mondanak a korábbi ügyfelei és van-e bármiféle garancia?

Az egész azzal kezdődött, hogy 2015-ben kirúgtak.

Egy ingatlanos franchise-hálózat győri irodáját vezettem és éppen 1 évvel voltunk a tulajdonos-váltás után. Akkor azt gondoltam, hogy személyes okok miatt küldtek el, ma már tudom, hogy nem voltam elég jó vezető. Több, mint 1 évig emésztettem magam ezen és nyalogattam a… sebeimet.

Annyira nem akartam emberek között lenni, hogy egyfolytában azon járt az eszem, milyen online vállalkozással tudnék megélhetést biztosítani a családomnak. Bármerre is indultam, az első megoldandó feladat az volt, hogy kell egy weboldal.

Mára az OnlineBiznisz.hu-val közel 100 projektet csináltunk végig. Beleláttam kis, egyfős vállalkozások indulásába, tapasztalt üzletemberek online kampányaiba és sok-sok tudást szedtem így össze. A legnagyobb érték, amit adni tudok neked az együttműködésünk során mégsem ez, hanem az a tulajdonosi szemléletmód, amire minden vállalkozó vágyik.

Nem csak egy kivitelezőt kapsz, hanem egy stratégiai társat is a vállalkozásodhoz. Nézd meg, hogyan nyilatkozik erről egyik első ügyfelem (akivel a mai napig együtt dolgozunk) Lippner Tamás, a Sell & Speak ügyvezetője:

365 nap biztonság

A weboldal élesítése után 1 éven keresztül teljeskörű garanciát vállalunk a munkánkra. Bármilyen általunk integrált funkció meghibásodik vagy csak hónapokkal később veszel észre egy hibát – nyugodtan írj nekünk e-mailt és díjmentesen javítjuk azt 2 munkanapon belül!

365 nap garancia

Ügyfeleink mondták

Amit még érdemes tudnod

A weboldal működéséhez szükséged van egy domain névre (pl. www.valami.hu), amelynek díja 2.000 – 5.000 Ft / év között változik.

Ezen túl szükséged lesz egy tárhelyre, ahol a weboldalad megtalálható. Mi az elin.hu szervereit használjuk, mert gyorsak és biztonságosak. Ha mi készítjük az oldalad, akkor ennek díját az első évben átvállaljuk, a második évtől 10.000 Ft/év.

A weboldalhoz prémium kiegészítőket használunk, melyek éves licenc díja 49 USD. Ezt szintén átvállaljuk az első évben. Ha az 1 év lejárta után ezt nem hosszabbítod meg, akkor sem történik semmi. Az oldalad ugyanúgy működik tovább, a biztonsági frissítéseket megkapod, csupán az újonnan kifejlesztett funkciókhoz nem férsz majd hozzá.

Valószínűleg szükséged lesz még valamilyen marketing automatizációs eszközre is. Én a Mailchimpet javaslom, mert nagyon profi és az első 2.000 feliratkozóig ingyenes.

Fontosnak tartjuk a környezetvédelmet, ezért a vállalkozásunk 99%-ban papírmentes. A szerződéseinket az eszerzodes.hu rendszerén keresztül kötjük, mely maximálisan megfelel a hazai és az európai jogszabályoknak.

Az ajánlat elfogadása után kapsz majd egy e-mail értesítést, hogy elkészült a szerződés. Ezt meg tudod tekinteni és alá tudod írni bármilyen számítógépen, tableten vagy okostelefonon.

A szerződés megkötését követően küldünk egy díjbekérőt az előlegről, mely a teljes összeg 50%-a – ez szükséges a kezdéshez. Ezt tudod fizetni átutalással, vagy ha előre jelzed nekünk ilyen igényed, akkor bankkártyával.

A második 50%-ot akkor kell csak kifizetned, ha a teszt szerverünkön elhelyezett oldalt átnézted és minden tekintetben késznek nyilvánítod. Erről az összegről szintén számlát kapsz és teljesítés után azonnal átrakjuk az oldalt az éles helyére.

Mindig lehet (én is imádok), de az más kérdés, hogy eredményes lesz-e. Mindenesetre próbáld meg – ha van bátorságod 😀

Az, hogy weboldalad a találati listák élén tartózkodik-e vagy sem, több összetevőn múlik. Egyrészt számít a célközönség internetes kereséseinek gyakorisága, másrészt kiemelten fontos, hogy a célpiac milyen kulcsszavak alapján keres.

Habár senki sem tudja 100%-os biztonsággal megmondani, hogyan kerülhetsz a találati listák élére (ezért ha ilyen szolgáltatást ígérnek Neked, azzal mindig legyél elővigyázatos), vannak olyan paraméterek, melyek teljesülése esetén Google helyezésed kedvezőbb lehet. Ilyen például, hogy rendszeres, érdekes és hasznos tartalommal lásd el weboldalad.

Elindítani egy honlapot majd elfelejteni és sosem gondozni – a legnagyobb hiba amit elkövethetsz, ha a szempont az előkelő Google találati lista helyezés.

A weboldalad adminisztrációs felületébe integráljuk a Google Analytics szoftverét, mely méri a látogatók számát, az oldalon eltöltött időt és még rengeteg hasznos olyan paramétert, mely a megfelelő online marketing stratégia kialakításának szempontjából kulcsfontosságú.

Amennyiben igénybe veszed valamelyik üzemeltetési csomagunkat rendszeres és részletes elemzésekkel látunk el a látogatottsági statisztikákkal kapcsolatban, valamint folyamatos javaslatokat közlünk a weboldal forgalmának növelése érdekében.

Hiszek benne, hogy a rugalmasság és az ügyféligények szem előtt tartása kiemelkedően fontos. Ugyanakkor a kivitelezési határidők és költségkeret betartása legalább ilyen fontosságú.

Amennyiben a kivitelezési folyamat során egy új funkció beépítését kéred tőlünk, az első kérdésem az lesz, hogy: “Miért?”

Ha mindannyian egyetértünk abban, hogy az új funkció kifejlesztése hozzájárul a kivitelezés céljainak eléréséhez, akkor minden esetben implementáljuk új ötletet. Ha az új ötlet nem szorosan kapcsolódik az eredeti ajánlat céljaihoz, akkor ütemezni fogunk egy új kivitelezési folyamatot, a weboldal elindítása után. Ennek paramétereit egy új ajánlatban részletezzük.

Az oldalad admin felületét úgy alakítottuk ki, hogy ne kelljen “kódokban turkálnod”. Ha töltöttél már fel képet a Facebookra, vagy adtál fel hirdetést a Jófogáson, akkor ez is menni fog. Ha mégis elakadnál, akkor a zárt, csak ügyfeleink számára elérhető tudástárban minden segítséget megtalálsz.

Kérlek, töltsd ki az alábbi űrlapot!

A kitöltés utáni első munkanapon felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetjük az elképzelésed és a projekt részleteit.

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Kérlek, töltsd ki az alábbi űrlapot!

A kitöltés utáni első munkanapon felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetjük az elképzelésed és a projekt részleteit.

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Kérlek, töltsd ki az alábbi űrlapot!

A kitöltés utáni első munkanapon felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetjük az elképzelésed és a projekt részleteit.

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Növeld a weboldalad hatékonyságát heti 1%-kal!