Pongor Group 2024-es üzleti évtervező esemény weboldal

Honnan indultunk?

A Pongor Group kétnapos, “Best Year Ever 2024” nevű üzleti évtervező eseménye nem kevesebbet garantált a résztvevők számára, mint hogy olyan sikerkovács akciótervet dolgozhatnak ki együtt, amelyet megvalósítva 2024 “a legjobb üzleti évük” lehet.


Mi volt a feladatunk?

A 2024-es üzleti évtervező rendezvény értékesítési oldalának elkészítésére kaptunk megbízást, szinte példátlanul szoros, mindössze 1 hetes határidővel.

A weboldal szövegei és az arculati elemei ugyan a rendelkezésünkre álltak, ám mindezeket néhány nap alatt meggyőző dizájnná, majd működő weboldallá kellett varázsolni.

Külön kihívás volt, hogy egy long-form értékesítési oldalról volt szó, az átlagosnál hosszabb, egymásra épülő blokkokból álló, átgondolt struktúrát igénylő szöveggel.


Mi az eredmény?

Egy olyan sales oldal, amely a hosszú tartalommal kapcsolatos tévhitekre rácáfolva nagyon is gördülékeny, jól fogyasztható. Ahol szinte észrevétlenül halad tovább egyik bekezdésről a másikra a látogató, egyenesen az üzleti eseményre való jelentkezésig.

És amely 1 hét (a szűkebben vett tervezést tekintve mindössze 3 nap) alatt elkészült.

Fontos szempont volt az is, hogy az ügyfél a kampányidőszak alatt könnyedén frissíteni tudja a sales oldal egyes képi vagy szöveges elemeit. A weboldal adminfelületét ezért úgy alakítottuk ki, hogy a testimonialokat, a képeket, vagy a bónuszokat akár nélkülünk is, pár kattintással módosíthatják, szerkeszthetik.


Ezért különleges

A kivétel erősíti a szabályt: akár 1 hetes határidővel is megvalósítható egy ilyen összetettségű értékesítési oldal, ha azt a megrendelő és a kivitelező folyamatai is lehetővé teszik.

“Mivel előre tervezetten, ütemezetten futnak a projektjeink, és szuper kollégáim tartják a határidőket, ezért még az sem gond, ha beesik egy-egy SOS-munka. Nagyon jó érzés volt azt mondani Pongor-Juhász Attiláéknak, hogy persze, számíthattok ránk, kész lesz 3 nap alatt az oldal. És mindezt úgy, hogy az az ügyfél, akinek a projektjét félbehagytuk, észre sem veszi ezt, mert neki is határidőre szállítunk.” (Papp Rudi, OnlineBiznisz)


Főként azért szeretek Rudival dolgozni, mert szól, ha hülyeséget akarok csinálni. Marketingesként ritkán engedem, hogy az olyan _apróságok_ mint a technikai megvalósíthatóság, beleszóljanak a tervezésbe. Igen ám, de sajnos a terveknek van egy makacs tulajdonságuk: kivitelezés nélkül 0 eredményt hoznak.

Rudi úgy tudja a megvalósíthatóság talaján tartani az ötleteinket, hogy közben nem szenved csorbát a megtervezett kampányok ereje. Sőt. Számos kivitelezővel ellentétben nem az a válasza egy valóban nehezen megoldható kérésre, hogy miért ne csináljuk, hanem az, hogy hogyan tudjuk megvalósítani okosan.


Jasik Szabolcs
senior copywriter
cross